donderdag 31 mei 2012

Kijkdoos

Op een rommelmarkt kocht ik voor 3 euro een oude Flow vakantie boek. Er zaten allemaal knutsels en posters en schriften in en allemaal ongebruikt!









de maat van het doosje is ongeveer 5 bij 12 cm.!
Het leukste vond ik een mini kijkdoosje met allemaal vintage plaatjes! Zoals een familie picknick, een wegwijzer paddestoel, auto, koffer enz.
binnenkant is mooi!
centimeter  werk. zoo klein!


Ik heb het uit geknipt en in elkaar geplakt en klaar.

Zo schattig!

Binnenkort is er een kleedjes markt op de school van de kinderen voor het goede doel; newday impact! Mijn dochter Anna (5) gaat daar een kijkdoos voor maken en als je wil kijken moet je 50 cent betalen voor het goede doel! Als die klaar is laat ik het jullie zien in een nieuw blog!

Fijne dag!, karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten