vrijdag 8 juni 2012

candy bar wrapper


Voor een lief vriendinnetje van me met zorgen heb ik even een aardigheidje gemaakt. Zij is gek op chocolade! Op pinterest (zeer verslavend!) vond ik veel chocolade reep omslagen die je kan printen en om de chocolade reep kan wikkelen. Ik vond het zo leuk om op die manier altijd een aardigheidje voor iemand te hebben dat ik een board vol met candy bar wrappers heb gemaakt op mijn pinterest board
( http://pinterest.com/karin1967/). Vaderdag, moederdag,verjaardagen noem maar op allemaal een reep chocola en je bent klaar.

Het papier met de hartjes was wat groter dan de reep die ik had gekocht. Ik heb deze om de chocolade reep gevouwen en links een gaatje gesponst. Hier met een strikje het brunch kaartje aan geknoopt. Rechts met een plakbandje dichtgeplakt en de reep zit al vast. Hier en daar een stickertje van dochter lief en voilĂ  snel een aardigheidje. Ben benieuwd hoe lang de reep in het papier blijft morgen....
Hartelijke groet, karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten