zondag 19 augustus 2012

IPhone op pimpen!

Op pinterest kwam ik het idee tegen om je iPhone zelf op te pimpen met een een doorzichtig hoesje en een plaatje erachter. Ik heb er 1 gekocht voor tien euro en zocht toen naar een leuk plaatje. Je ziet op pinterest voorbeelden met scrapbook papier of Washi tape en natuurlijk ook printjes.
Maar ik koos voor een leuke foto van mijn dochter met haar uber kitsch theeserviesje. Daarop drinkt ze zo leuk haar limonade op met de pink omhoog. Zoals een echt dametje dat ook hoort te doen. Ik vond de achtergrond van de foto alleen niet leuk... Rommelige huiskamer ;-)
Ik heb toen de foto geüpload op fotoflexer.com en heb digitaal de achtergrond roze geverfd. (vond ik mooier bij de roze rand van het iPhone hoesje passen).
Fotoflexer is een online gratis foto bewerkingsprogramma. Je kan hier je e foto's voorzien van bijvoorbeeld teksten of de kleur in sepia veranderen. Je kan er heel veel mee. Er is ook een introductie filmpje te vinden op YouTube.
Afijn ik heb de foto uitgeprint op ongeveer het goede formaat en toen uitgeknipt en achter het hoesje gestopt.
Een kind kan de was doen! Zo simpel maar erg leuk!
Hartelijke groet, Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten