zondag 18 mei 2014

Tuinstoel restylen met spuitverf.

Dit is toch werkelijk te simpel om uit te leggen maar ik ben zoooo enthousiast over spuitverf want het scheelt zoooo veel tijd.


Ik had nog een krukje die compleet verweerd was. Dat vond ik wel een mooi projectje om de spuitbusverf eens uit te proberen. De spuitbusverf komt bij de action vandaan en die kost nog geen 3 euro. Met 1 bus doe je makkelijk een hele kuipstoel.
Steeds maar weer laagje over laagje spuiten. Als je te lang op een plak spuit krijg je drupers en al haal je die weg dan blijf je het toch nog zien na het overspuiten. Dus bij deze klus geld; voorkomen is beter dan genezen.



Ik heb hier nog een stapeltje kuipstoelen staan voor als we weer eens een feestje hebben. Dus ik ga nog maar weer eens naar de action voor meer spuitbussen!
Hartellijke groet, Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten