zondag 1 juli 2012

gepipte pringles / coffeepad bus!

Wat ik altijd zo irritant vind aan het blik voor de coffeepads is dat er niet een hele zak in past. Je hebt dus altijd een halve zak nog ergens in een keukenla slingeren. Maar laatst had ik pringles voor de kids gekocht en toen bedacht ik me dat daar waarschijnlijk wel een heel pak in past en jawel! En het "liftje" van de oude bus verhuisde gewoon mee.

Mijn nichtje Adrienne had net de kinderkamers behangen met van dat lieve pip behang en had er wat van over wat ik mocht hebben. En niet een beetje! Echt heel veel! Dus daar kan ik nog heel veel mee knutselen! Met een potlood het blik af getekend op het behangpapier en toen wat kleiner uit geknipt. Ik dacht perfect op hoogte van de bus lukt toch zelden goed dus ik los dat wel op met een tapeje ;-). Toen houtlijm, iets verdunt met water (10%) voor de smeerbaarheid, het papier mee ingesmeert en er op geplakt. Voor de afwerking een rood/wit geruit tapeje lags de boven en onderkant en weer een projectje klaar. Denk dat we vaker pringles moeten gaan eten want het is ook een leuk cadeautje!
Wel lachen trouwens dat mijn man zich rot heeft lopen zoeken naar de coffeepads toen hij koffie wilde zetten de volgende morgen. Was het even vergeten te zeggen dat het in een nieuwe opgepipte bus pringles zat, haha

Hartelijke groet, Karin



2 opmerkingen:

  1. Wat goed! Maar zit er niet een enorme chipslucht in die kokers dan? Zelf heb ik geen senseo maar is een spaghettibus ook niet geschikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou vast ook kunnen. Daar heb ik niet aan gedacht. Ik had de naturel chips en die stinkt niet zo. Ach en met een lapje sop was het zo schoon.

    BeantwoordenVerwijderen