zondag 29 april 2012

interesse in Pinterest!

Pinterest is mijn nieuwe verslaving!
Pinterest is een een soort online prikbord waar je ideeën kan delen met anderen in deze wereld en op allerlei gebieden. Bijvoorbeeld, art, fashion, recepten en noem maar op.

Maar natuurlijk ben ik maar in een ding geïnteresseerd en dat is knutsels oftewel DIY (do it yourself)!
Aanvankelijk plaatste (pinnen dus) ik de leuk ideetjes op een eigen pinboard om ze te bewaren en weer terug te vinden. Maar nu blijkt dat anderen dat kunnen zien en van mijn pinboard ideeen weer repinnen!
En daar krijg ik dan weer een melding van via de mail en dat is best lollig! En ik kan dan van hun ook weer ideeen repinnen.

Ik heb 6 boards tot nu toe ;-) namelijk; selfmade/DIY, DIY christmas, words,DIY easter, recepten en leuk idee. en totaal al bijna 400 pins verzameld. Bijvoorbeeld verjaardags/traktatie ideeën, kerst knutsels (lekker op tijd),paasknutsels (beetje laat), scrapbook printables, enzovoort, enzovoort en dat in een paar dagen!
Er zijn zo ontzettend veel mensen actief op Pinterest en het werkt zo simpel dat er iedere minuut tientallen ideeën bij komen. Voor mij echt ideaal! Ik vind het heerlijk ontspannend om op internet ideeën op te doen maar eigenlijk is dat vooral plaatjes kijken. Dat deed ik veel op Marktplaats wat nogal eens resulteerde in een uh, aankoop en dus is dit een stuk voordeliger...!! haha!

En nu heb ik jullie natuurlijk heel erg nieuwsgierig gemaakt!
Dus kijk maar eens snel bij mijn pinboard en wie weet is het ook wel iets voor jou?

http://pinterest.com/karin1967/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten